понедељак, 18. фебруар 2019.

Opet ja....:)

Zdravo svima..Evo opet mene, verovatno ste me zaboravili, ali ja vas nisam:)
Ovaj blog sam napravila krajem leta 2017. i tada objavila svega 2 posta. Nakon toga krenula je skola i tu sam se totalno odaljila od bloga.. Sve obaveze u skoli i blog nisu isli zajedno.. takodje nisam ni imala neku veliku zelju kao ni ideju za pisanje. Medjutim zelja za pisanjem se ponekada vrati kao sto je i ovoga puta slucaj ahahah! 

Ne zelim nista da obecavam jer znam da verovatno ne mogu ispuniti tako da ne dajem rec da cu biti redovna, ali svakako da mi je zelja da ponekad napisem neki post, ali samo kad mi se javi ideja i zelja za to. Jer smatram da ni ne treba da radimo nesto ako nemamo zelju za tim?!

Tako da evo mene ponovo u ovoj ulozi nadajmo se cesce nego ranije ahahhaha

Jako volim da pisem tako da smatram da je ovo idealno mesto da kadgod mi se javi neka misao za pisanje mogu da je ispoljim ovde!

Nadam se da ce vam se dopasti teme o kojima budem pisala...
Trenutno moja opsesija su serije- pa mozda i to bude sledeca tema? Sta mislite  tome? :)

Pisite mi vase kritike i sugestije :)
 Srdacno, vasa Miss A♥

Нема коментара:

Постави коментар